Siunčiame į bet kurį pasaulio ar Lietuvos miestą!

       Nepavyko užsisakyti? Užsisakyk TELEFONU +370 624 04667

PRISTATYMAS

PREKĖS IŠSIUNČIAMOS: per 3-6 darbo dienas nuo apmokėjimo už prekę gavimo.

Įsidėję prekes į prekių krepšelį, pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą:

  • Kurjeriu (5 Eur): siuntas į namus ar kitą vietą pristato kurjeris nuo 8.00 iki 17.00 val. kiekvieną darbo dieną, išskyrus savaitgalius ir šventines dienas. Siunta pristatoma iš anksto susisiekus su Jumis. Užsakymo formoje galite pasirinkti atsiskaitymą už prekę grynaisiais pristatymo metu.
  • Omniva paštomat(0,00 Eur): pristatymas į Omniva siuntų savitarnos terminalus. Patogus būdas, nes galite pasirinkti netoliese esantį paštomatą ir iš jo atsiimti prekes Jums patogiu laiku 24 val. bet kuriuo paros metu.
  • LPexpress paštomatu (0,00 Eur): pristatymas į Omniva siuntų savitarnos terminalus. Patogus būdas, nes galite pasirinkti netoliese esantį paštomatą ir iš jo atsiimti prekes Jums patogiu laiku 24 val. bet kuriuo paros metu.
  • Lietuvos paštu (registruota siunta) (1,60 Eur): patogus pristatymo būdas, nes nepriėmus siuntos, ji nukeliauja į Jūsų gyvenvietei priklausantį paštą, kur ją atsiimti galėsite Jums patogiu metu.
  • Į užsienį (5 Eur.): užsakymai siunčiami registruota pirmenybine siunta. Siunta nukeliauja į   Jūsų gyvenvietei priklausantį pašto skyrių.

GRĄŽINIMAS                       

Prekės grąžinamos pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Per  30 kalendorinių dienų nuo gauto apmokėjimo už prekę, pirkėjas gali prašyti pakeisti prekę, grąžinti įsigytą prekę ir atgauti visą sumokėtą sumą (IŠSKYRUS siuntimo išlaidas!).  Jei dėl tam tikros priežasties norite grąžinti, pakeisti el. parduotuvėje zaliojidezute.lt įsigytas prekes, prašome susisiekti su mumis el.paštu [email protected]  arba  mob. telefonu +37062404667 (nuo 9 iki 18 val).

Grąžinti galite nepradėtas naudoti prekes (pakuotes), kurių pakuotė nebuvo pažeista!!!

KOMPENSACIJŲ SISTEMA

Norėdami, kad internetu perkančių klientų neliūdintų nors ir retai, bet pasitaikančios logistikos klaidos, taikome kompensacijų sistemą. Kad Jums būtų pritaikyta mūsų kompensacijų sistema, dėl gautų sugadintų ar pažeistų prekių bei neteisingai surinkto užsakymo, prašome kreiptis iškart gavus užsakymą (tačiau ne vėliau, kaip per 5 dienas nuo prekės pristatymo).

  1. 1. Ne laiku pristatytas užsakymas ne dėl gavėjo kaltės:
    Jei užsakymo išsiuntimas vėluoja daugiau nei vieną darbo dieną, o užsakymas yra iki 45.00 € – mes kompensuosime 5.00 €, apmokant kitą užsakymą. Jei užsakymas virš 45.00 € – kompensuosime 10.00 € kito apsipirkimo metu.
  2. Sugadintos ar pažeistos prekės: Jei gautame siuntinyje randama sugadinta prekė, tačiau jos  turinys nesugadina kitų prekių – išsiunčiame naują prekę ir dovanėlę. Šį siuntinį išsiųsime Jums mūsų sąskaita. Įrodymui reikia pateikti nuotrauką su aiškiai matomu prekės pažeidimu.
  3. Neteisingai surinktas užsakymas:  Jei gautame krovinyje įdėta ne ta prekė dėl mūsų kaltės – siunčiame tinkamą prekę, o klaidingai pristatytą prekę paliekame Jums. Šį krovinį išsiųsime Jums mūsų sąskaita. Įrodymui prašome pateikti aiškią neatidarytos prekės ir viso krovinio nuotrauką.