Kaip sustiprinti imunitetą? – Žalia dėžutė

Kaip sustiprinti imunitetą?

Kaip sustiprinti imunitetą natūraliomis priemonėmis? 

Vos tik prasideda ligų sezonas, gydytojai mus skatina skiepytis, nesilankyti per dažnai viešose vietose, dažniau plauti rankas, vėdinti namus ir kitaip stengtis išvengti virusų. Susirgus pirmiausiai kreipiamės pas savo gydytoją ir žinoma, turime likti namuose bei gydytis. Tačiau kaip to išvengti? Atsakymas – stiprinti imunitetą. Tik tuomet, kai Jūsų organizmas bus pakankamai stiprus, gebės pats efektyviai kovoti su virusais. Jei ir susirgsite, ligos eiga bus daug lengvesnė ir trumpesnė. Tad nuo ko pradėti? Kaip sustiprinti imunitetą?

Sveika ir subalansuota – stiprus imunitetas 

Pradžia – sveika ir subalansuota mityba (paspaudę nuorodą sužinosite daugiau apie tai, koks turėtų būti tinkamas mitybos planas). Joje turėtų būti kuo daugiau žalumynų, daržovių, vaisių ir kuo mažiau termiškai apdorotų produktų. Interneto platybėse tikrai įmanoma atrasti labai daug informacijos, kaip sveikai maitintis. Tačiau svarbu atsirinkti tai, kas tinkama būtent Jums. Bet viena taisyklė puikiai tinka visiems – kuo mažiau nenaudingų produktų, kuriems apdoroti organizmas skiria daug energijos, tačiau naudingų medžiagų negauna. Patariame valgyti kuo daugiau daržovių, vaisių, uogų, riešutų – tai pagrindiniai vitaminų ir kitų naudingų maistinių medžiagų šaltiniai (paspaudę nuorodą sužinosite daugiau apie produktus, kurie yra natūralūs ir papildyti naudingomis maistinėmis medžiagomis bei vitaminais) būtent iš šių šaltinių gausite pakankamai visko, kad atsirastų naujos imuninės ląstelės. Pati gamta Jums tai dovanoja. Todėl kuo daugiau augalinio maisto vartosite, tuo geriau jausitės.  

Natūralios priemonės nuo peršalimo  

Kas jau kas, bet mūsų seneliai tikrai mokėjo įveikti peršalimą ar kitus negalavimus liaudiškomis priemonėmis. Tačiau mes vis rečiau tai prisimename ir dažniausiai griebiamės cheminių vaistų. Ar visuomet reikia jų griebtis? Tikrai ne! Kartais puikiai galima cheminius vaistus pakeisti natūraliomis priemonėmis (sužinokite paspaudę nuorodą daugiau apie mūsų natūralius produktus).  

Jei Jums sukilo aukšta temperatūra išbandykite tokį receptą: sumaišykite actą su vandeniu santykiu 1:5. Vanduo turėtų būti šiltas. Paruoštame mišinyje pamirkykite ilgas kojines (geriausia siekiančias kelius). Tuomet jas nugręžkite ir apsimaukite. Su jomis pabūkite valandą.  

Dar vienas puikus būdas numušti temperatūrą – gerti aviečių arbatą. Džiovintas avietes (uogas) užpilkite stikline karšto vandens. Palaukite 20 minučių ir tuomet gerkite. Darykite tai bent porą kartų per dieną. Jei reikia, galima ir dažniau.  

Temperatūrai sumažinti puikiai tinka ir liepžiedžių arbata. Ją paruošti paprasta. 10 g. žiedų užpilkite stikline verdančio vandens, uždenkite lėkštute ir palaikykite. Praėjus 20 minučių nukoškite ir gerkite. Puiku jei gerdami arbatą suvalgysite ir šaukštą medaus.  

Temperatūra – ar visada būtina ją numušti? 

Sergant peršalimo ligomis patartina gerti kuo daugiau šiltos arbatos. Ypatingai svarbu papildyti ir vitamino C (vitamino C turi ir mūsų skaidulų mišinys, sužinokite apie tai daugiau) atsargas. Skysčiai padės išvalyti organizmą nuo toksinų, o jie organizme susikaupia veikiami gripo viruso. Temperatūrą numušti reikėtų tuomet jei ji aukštesnė nei 39 C ir savijauta labai prasta. Tačiau nenumuškite jos žemiau nei iki 38,5 C. Temperatūra nėra blogai, tai rodo, kad Jūsų organizmas puikiai kovoja su ligų sukėlėjais. Tuomet, kai pakyla temperatūra, organizmas stengiasi pats kovoti su virusais ir bakterijomis. Todėl temperatūrą mažinkite tik tuomet, kai iš ties jaučiatės labai prastai.  

Natūralus antibiotikas – česnakas 

Česnakas – natūralus antibiotikas. Tai gamtos dovana, kurią galime išnaudoti! Sutrinkite česnaką ir sumaišykite lygiomis dalimis su medumi. Tokio mišinio išgerkite 1 valgomąjį šaukštą prieš miegą. Užgerkite šiltu vandeniu. Česnakas padės apsisaugoti nuo įvairių ligų bei peršalimo, taip pat susirgus padės greičiau pasveikti. 

Dar viena gamtos dovana – imbieras. Arbata iš imbiero šaknies ne tik sušildys, bet ir stiprins imunitetą, suteiks energijos, išvalys organizmą nuo gleivių. Jei susirgote gripu, išbandykite imbiero arbatą su citrina ir šaukšteliu medaus. Medų tiesiog užgerkite arbata. Imbiero šaknį tereikia smulkiai sutarkuoti ir sumaišyti su vienos citrinos sultimis. Viską užpilti karštu vandeniu. Pritraukus neskubant išgerti.

Jei kosite ir norite lengviau atsikosėti, išbandykite medaus ir svogūnų sulčių mišinį. Susmulkinkite svogūną, sumaišykite su 2 valgomaisiais šaukštais medaus, palaikykite per naktį. Per naktį atsiras svogūnų sulčių. Gerkite jų po 1 arbatinį šaukštelį per dieną. 

Su peršalimu taip pat puikiai padeda kovoti ir šviežios putino uogos. Vieną valgomąjį šaukštą sutrinkite ir sumaišykite lygiomis dalimis su medumi. Užpilkite viską 100 ml karšto vandens. Tuomet išgerkite. Tokia arbata stiprina imunitetą ir padeda greičiau pasveikti. 

Liaudiškas priemones reikia vartoti taip pat su saiku 

Svarbu nepamiršti, kad ir natūralios priemonės (sužinokite daugiau apie natūralias priemones) turi būti vartojamos saikingai. Jei sergate cukriniu diabetu, atsargiai vartokite medų. Jei skundžiatės virškinamojo trakto negalavimais, venkite cintrinos ir česnako. Taip pat česnakas netinka jei sergate kepenų ar inkstų ligomis. Aviečių nuoviro nerekomenduojama gerti tiems, kas turi aukštą kraujospūdį ar serga širdies ligomis.  

Kas efektyviausiai stiprina imunitetą? 

Natūralios priemonės: vaistažolės, česnakai, svogūnai, imbieras, medus, citrinos, putino uogos. Visos šios gamtos gėrybės padės sustiprinti imunitetą, palengvins peršalimo simptomus ir padės greičiau pasveikti. 

Pasistenkite būti daugiau gryname ore, mankštinkitės ir daugiau judėkite. Žmonės, kurie mažai juda, pervargsta ar nuolat jaučia įtampą – žymiai mažiau atsparesni ligoms. Neigiamos emocijos silpnina imunitetą. Pasistenkite pakankamai miegoti. Jei nuolat trūksta miego, imunitetas taip pat susilpnėja. Nepamirškite – subalansuota mityba, pozityvumas, kokybiškas miegas ir natūralios priemonės padės puikiai jaustis, būsite atsparesni ligoms ir turėsite daugiau energijos. Būkite sveiki!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *